FRÅGOR OM MIG OSV.

1. vad heter du? amanda lundell
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? amanda lundell, stolt över mitt namn!
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? tror dom bara hade amanda som förslag (:
4. vilket stjärntecken är du? lejon, tror jag!
5. vilken årgång är du? sommar :)
6. vart bor du? borlänge/hedemora.
7. bott utomlands? näe
8. flyttat antal gånger? 3 gånger.
9. vart skulle du vilja bo? sthlm
10. vilken skolklass? 9e, börjar 1:an
11. vad vill du bli när du blir äldre? frisör!:)

UTSEENDE
1. hur lång är du? 165+ haha.
2. hur mycket väger du? privat.
3. hårfärg och frisyr? ljusbrunt/lite rött. plattat.
4. ögonfärg? bruna
5. mest nöjd med? munnen & kroppen.
6. minst nöjd med? näsan.
7. skostorlek? 36-37
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? öronen (2)

FAVORITER
1. filmer? Oj, finns ju jätte många bra!...
2. låtar? finns många bra!
3. årstider? sommar!:D
4. mat/dryck? pappas mat, cola!
5. djur? hund tror jag.
6. färg? Hm: Rosa, blått, silver och svart.
7. parfym L'imperatrice
8. tv-program?
9. ämne i skolan? hatar att se på tv xD
10. sysselsättning?
fotografera och chilla järnet ute!

1. vad använder du just nu för jacka?
ingen, haha.
2. vad använder du just nu för skor? mina tygskor:)
3. favoritfärg på kläder? hm, alla färger som finns på mina kläder..:D
4. favoritmaterial på kläder? Oj, det vet jag inte..
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? min one piece den rosa
6. favoritaffärer? hm, gina, jc, vera, bikbok.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? typ 500:- kanske:D
8. favoritmärke? vet inte.. ;o
9. vad har du för byxstorlek?
haha ingen aning xD
10. vad har du för tröjstorlek?
typ S eller M.

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan.
2. vilken färg på tapeterna? mörka.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? alla möjliga xD
4. favoritmöbel i rummet och varför?
min garderob, för alla mina älskade kläder finns där XD
5. vad vill du ändra där inne?
fönstrerna.

6. vad har du där inne av följande:

a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? mobiltelefon ja.
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? ica
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover och fixar mig.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? min hund:)
10. favoritpryl i rummet? tv:en

1. vad heter din morfar?
Olov.

2. var har du i din:

a) jackficka just nu? har ingen jacka på mig.
b) skolväska just nu? - -
c) handväska eller liknande just nu? haha, vet inte.
3. vad är du beroende av? min parfym.
4. vilket land kommer du i från? sverige.
5. vilken sorts lypsyl använder du? inget.
6. vad tror du på? mig själv.
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristen.
8. vad köpte du senast? smoothie.
9. har du nåt husdjur? Ja, en hund som heter Pettson;)
10. vad bor du i? lägenhet.

GREJER
plånbok:  ja
tandborste: ja 
smycken: ja
solglasögon: ja
underkläder: ja
nagellack: ja

Kommentarer
Postat av: emmi

- Kul att du är med i dagens länk!

Allt bra med dig?

puss&kram!!

2011-08-08 @ 20:21:58
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: vicky

SV; Okej, jodå det funkar ;)

2011-08-08 @ 20:53:53
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: matilda

sv; nu har jag lagt till dig, säg till när du har lagt till mig!:D kram

2011-08-08 @ 21:11:36
URL: http://tildagrubb.blogg.se/
Postat av: D

Gå in och kolla om du vann veckans blogg! :D

2011-08-09 @ 09:26:24
URL: http://danti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0