TOPPENDAG

Haft en jätte mysig familjedag idag! Min mamma åkte till min pappa som jag är hos nu, alla 3 kollade på American pie 2. Haha, en liten familjedag sådär. Min mamma och pappas träffas jättesällan, men nu efter att jag och min bror var med i bilolyckan i söndags så ville jag att min mamma och pappa träffades eftersom dom förlorade ett barn (min bror) så jag ringde mamma redan imorse och fråga om hon kunde komma till oss, och det kunde hon. Bästa mamma. ♥ Mitt nyckelben börjar rätta till sig tror jag, går med ett såndär blått stödband just nu för att nyckelbenet ska försöka sätta sig på plast och även för det ska värka. Nu ska jag logga in på msn & fb och se om jag har någon rolig människa att prata med, hoppas Alfons eller william är inne:D 

puss

Bild sen imorse, var nyvaken.

Kommentarer
Postat av: alfoooons

haha <3 snygg söt du är på bilden <333:)

2011-08-10 @ 15:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0