VAD ÄR DET MED DIG?

Läs detta..

"
Anonym om FRÅGOR OCH SVAR -:

gud stackars dig..
men en fråga, hur ledsen är du? jag menar såg att du skrivit på en tjejs blogg osv "min bror avled igår vet hur du känner dig", asså förlåt men hur kan du ens sitta vid datorn, skriva om det osv när en sådan hemsk sak har hänt? bara en fråga hoppas det inte lät för elakt... <3 "


Svar: Sha! Det märks att du bryr dig om det här, annars hade du aldrig skrivit detta. Så tack, det värmer att folk bryr sig ♥ Haha, då har du läst fel. Jag skrev ingen kommentar alls igår som löd "min bror avled igår vet hur du känner dig". Isåfall: VEMS blogg var det? Och jag är ledsen över allt som hände med olyckan. Och jag är mest ledsen för att min bror omkom, men man kan inte visa hur man mår i en blogg eller överhuvudtaget på internet annars skulle jag kunna visa hur mycket jag t.ex sover på nätterna? för jag sover inte, jag gråter. Och hur mycket jag äter, jag äter ingenting. Men tyvär kan jag ju inte visa det här i bloggen. Och självklart tar jag inte din kommentar som elak, därimot omtänksam eftersom även DU verkar bry dig om mig och det som hänt! Så tack♥

Vill bara berätta att anonyma kommentarer svarar jag inte på, utan dom ignonerar jag bara men kände att den här anonyma behövde få sig ett litet svar.. Plus att jag även vet vem som skrev det eftersom det ALLTID finns en Ip-adress:) Bättre att skriva sitt namn istället för att försöka kunna spela anonym, d****. ;)

Kommentarer
Postat av: D

sv; :( Men va med nästa gång! :D

2011-08-09 @ 11:16:22
URL: http://danti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0